سازمان UNico
راهنمای مهاجران

ویزای آلمان برای ملی پوشان ژیمناستیک صادر نشد

عدم صدور ویزای کشور آلمان برای ملی پوشان ژیمناستیک ایران

در حالى كه تيم سه نفره ژيمناستيك ايران شامل :

سعیدرضا کیخا و عبدالله جامعی در رشته خرک و مهدی احمدکهنی در رشته دارحلقه به همراه رضا خیرخواه سرمربی تیم خود را براى حضور در مسابقات جهانى آلمان آماده كرده بودند ، به دليل عدم صدور رواديد از سوى سفارت آلمان در تهران، سفر ملى پوشان لغو شد.

آلمان
زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد گفت: بخش‌های فرهنگی و صدور ویزا در سفارت آلمان جابه‌جایی داشتند و این مسئله باعث از دست رفتن دو سه هفته زمان شد.

پس از پایان این جابه‌جایی، پیگیری زیادی کردیم، اما همزمان با قطع شدن اینترنت شد.

این وضعیت باعث کند شدن روند صدور ویزا شد تا در نهایت این اتفاق رخ ندهد. متأسفانه صدور ویزا تا امروز انجام نشده و حتی اگر فردا صورت بگیرد، دیر است؛ چرا که مسابقات آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادند، اما این اتفاق رخ نداد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد: امتیازات این جام جهانی اهمیت زیادی در مسیر کسب سهمیه المپیک داشت. البته هنوز سه جام جهانی دیگر در پیش داریم و عدم حضور در این دوره به میزبانی آلمان، باعث استرس و ریسک‌پذیری ملی‌پوشان خواهد شد.

آلمان

لازم بذکر است با توجه به اطلاعات اخیری که بدست رسیده کلیه شرکت های خدمات دهنده همچون VFS Global ارائه خدمات خود در کشور ایران را به حالت تعلیق درآورده اند و در سایت های رسمی خود اعلام کرده اند که فعلاً امکان ارائه خدمات را ندارد.

حتی اعلام شده کسانی که پیش تر پاسپورت های خود را تحویل شرکت داده اند ، برای دریافت پاسپورت های خود به آدرس های مورد نظر مراجعه کنند و مدارک خود را پس بگیرند.

 

عدم صدور پاسپورت برای ملی پوشان ژیمناستیک

پیام بگذارید