سازمان UNico
راهنمای مهاجران

دیدار معاون رئیس جمهور ترکیه با کمیسریای پناهندگان

فوئات اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه، دیروز فیلیپپو گراند کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل و هیئت همراهش را به حضور پذیرفت

دیدار معاون رئیس جمهور ترکیه با کمیسریای پناهندگان

فوئات اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه، دیروز فیلیپپو گراند کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل و هیئت همراهش را به حضور پذیرفت.

طی این دیدار که یک ساعت طول کشید و در مجتمع ریاست جمهوری انجام شد، مسئله مهاجرت و در راس آنها، 3.6 میلیون سوری که درترکیه زندگی میکنند و مسائل پناهجویی و پناهندگان مورد بررسی قرار گرفت.

گراند کمیسریای عالی، ابراز داشت که از ترکیه در رابطه با فعالیتهایش در قبال سوریان، تقدیر میکند.

وی همچنین ابراز داشت به عنوان سازمانی که سنگینی بار ترکیه را از نزدیک مشاهده میکنند، به همکاری با ترکیه اهمیت میدهند.

عضویت در کانال تلگرام سازمان

فوئات اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه، نیز ابراز داشت که تقدیر از فعالیتهای ترکیه در رابطه با سوریان از سوی جوامع بین المللی کافی نیست. آنها نیز باید در این روند تلاش کرده و تاثیرگذار باشند.

TRT News Turkey

=========================================================

البته باید به عرض مخاطبان محترم یونیکو برسانیم که دیدار معاون رئیس جمهور ترکیه با کمیسریای عالی پناهندگان بی ربط به تهدید رئیس جمهوری کشور ترکیه آقای اردوغان نیست.
چندی پیش ایشان در کنفرانس خبری اعلام نمودند چنانچه حمایت ها از این کشور در رابطه با پناهجویان و پناهندگان صورت نپذیرد ، مجبور به باز کردن راه ها به سمت اروپا می شود.

همچنین امروز جناب آقای اردوغان اعلام کرد که آمریکا به گروهک های تروریستی پ ک ک صلاح میدهد و ایشان در کنفرانس خبری امروز خود اعلام کردند ما در هر جایی سعی خود را با تمام توان برای مقابله با تروریست می کنیم ولی آمریکا چندین تریلی سلاح رایگان در اختیار آنها میگذارد.

همچنین ایشان اشاره کردند به این موضوع که برداشت آمریکا از ایجاد منطقه امن در کشور سوریه اشتباه است.

پ.ن: باید دید پروژه ی محدود کردن ورود پناهجویان به اروپا از طریق خاک کشور ترکیه با توجه به شرایط کنونی و حضور بیش از 4 میلیون پناهجو و پناهنده در این کشور چگونه پیش خواهد رفت؟

همچنین در صورتی که مشکلات روابطی و سیاسی بیشتری بین آمریکا و کشور ترکیه صورت پذیرد ، امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود خواهد داشت.

آمریکائی که خود ورود پناهجویان به کشورش را محدود می کند، سران سازمان ملل را برای حضور در کشور ترکیه جهت تشکر و تقدیر بابت حمایت از پناهجویان بیشتر و اسکان دادن به آنها تشویق می کند.

پیام بگذارید