سازمان UNico
راهنمای مهاجران

مهاجرت به کانادا از طریق فرزند

اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزند

مهاجرت به کانادا از طریق فرزند ( اقامت کانادا از طریق فرزند ) یکی از موضوعاتی است که همواره والدین در پی آن هستند

محدودیت سنی برنامه های مهاجرتی کانادا و داشتن مدرک زبان با نمره بالا بعنوان یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در این برنامه ها ، موجب جستجوی متقاضیان برای یافتن راههای جایگزین شده است . مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل فرزندان یکی از راههای پیشنهادی برای متقاضیان واجد شرایط می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق فرزند یکی از فرصتهای پیش رو برای متقاضیانی است که شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا را از دست داده اند . در این روش پیشنهادی والدین برای تحصیل فرزندان دانش آموز خود در مدارس کانادا اقدام می نمایند. در حال حاضر ثبت نام دانش آموزان در مدارس کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ورود به کانادا می باشد. ثبت نام دانش آموزان در مدارس کانادا بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیر می باشد. مدارسی که دانش آموزان بین المللی را در کانادا می پذیرند برای آموزش زبان آنها برنامه ریزی می نمایند.

ادامه تحصیل فرزندان در مدارس کانادا به خودی خود منجر به اقامت والدین نمی گردد. این پیشنهاد تنها دروازه ورود به کانادا  می باشد و در ادامه می بایست والدین جهت اخذ اقامت کانادا از طریق راه های پیش رو اقدام نمایند.

 

>> شرایط اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزند

  • داشتن فرزند 6 تا 18 ساله
  • داشتن تمکن مالی مورد نیاز ( حداقل تمکن مورد نیاز = 10/000 دلار کانادا بابت دانش آموز + 4000 دلار کانادا بابت همراه + شهریه یکسال تحصیل در مدارس کانادا )
  • اخذ پذیرش از یکی از مدارس کانادا ( بدون نیاز به مدرک زبان )
  • درخواست ویزای تحصیلی
  • درخواست ویزای همراه بعنوان سرپرست و قیم دانش آموز

مهاجرت به کانادا از طریق فرزند

>>تبدیل ویزای همراه به ویزای دانشجویی

  • اخذ مدرک زبان
  • اخذ پذیرش از کالج و یا دانشگاه های کانادا
  • درخواست ویزای دانشجویی ( از این پس هزینه تحصیلی فرزند رایگان می شود )
  • درخواست ویزای کار برای همسر

در این روش همانطور که در مراحل بالا بصورت خلاصه آمده است والدین بوسیله ویزای گاردین ( ویزای همراه دانش آموزی ) وارد کانادا می شوند و در صورتیکه مدرک زبان داشته باشند جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام مینمایند و در غیر اینصورت می بایست ابتدا جهت یادگیری و آموزش زبان اقدام نمایند.

والدینی که ویزای دانشجویی دریافت می کنند ، هزینه فرزندشان رایگان می گردد. همچنین می توانند برای همسرشان درخواست ویزای کار نمایند.

در این روش یکی از والدین تحصیلی و همسر او اجازه کار خواهد داشت ( با توجه به این نکته که هزینه تحصیل فرزندشان رایگان خواهد شد.) دانشجویان بین المللی کانادا پس از تحصیل مجوز کار پس از تحصیل PGWP خواهند داشت و به این صورت شرایط اخذ اقامت از طریق برنامه های مهاجرتی فارغ التحصیلان بین المللی را خواهند داشت.

کانادا دارای برنامه های مهاجرتی متنوعی می باشد که پیش نیاز آنها تحصیل و یا کار در کانادا می باشد . افرادی که یک دوره تحصیلی را در کانادا گذرانده و یا حداقل یکسال در کانادا کار کرده اند می توانند از طریق این برنامه های مهاجرتی جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. همچنین همسر دانشجو در این روش پس از یکسال کار در کانادا می تواند از طریق برنامه هایی نظیر برنامه تجربه کانادایی جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نماید.

این روش مناسب افرادیست که شرایط ویزای تحصیلی کانادا و یا شرایط برنامه های مهاجرتی را ندارند و در غیر اینصورت متقاضیان می توانند بصورت مستقیم برای ویزای تحصیلی و یا برنامه های اقامتی اقدام نمایند . جهت آشنایی بیشتر ، امتیاز برنامه های مهاجرتی کانادا و یا شرایط ویزاهای کانادا را بررسی نمایید.

در صورت تمایل وکیل رسمی سازمان یونیکو در کانادا آمادگی پاسخگویی و بررسی امتیاز مهاجرتی متقاضیان می باشد.

 

پیام بگذارید