سازمان UNico
راهنمای مهاجران

آمار جرم و جنایت کشور آلمان در سال ۲۰۱۸

۵۲۴ از ۲۸۲۳ قتل را پناهجویان مرتکب شدند

جرم و جنایت و آمار آن در کشور آلمان طی سال ۲۰۱۸ ؛ همچنین نگاهی به سال های گذشته

15% جرم ها و 18% قتل ها را در سال 2018 در کشور آلمان پناهجویان مرتکب شده اند.

در مجموع جرم ها :

  • پناهجویان ۱۵%

  • خارجی ها ۳۸%

  •  آلمانی ها حدود ۶۲% از جرائم را مرتکب شده اند.

 

و البته از نظر آمار جزئی ، سال گذشته حدود ۱۸% از قتل ها (۵۲۴ از ۲۸۲۳ قتل) را پناهجویان مرتکب شدند.

جرم و جنایت

و اما در ادامه این مقاله می پردازیم به آمار سال های پیش که توسط سازمان های خبری مربوط به پناهجویان و مهاجران از طرف دولت فدرال آلمان منتشر شده است.

جرم و جنایت در سال 2016 2017

  جرایم جنسی

 آمار اداره جرایم آلمان نشان می دهد که جرایم جنسی که مهاجران متهم به انجام آن بودند، در سال ۲۰۱۷میلادی در این کشور اندکی افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. در سال ۲۰۱۶ جمعاً ۳۴۰۴ مورد جرایم جنسی از سوی مهاجران در آلمان صورت گرفته بود. این رقم در سال ۲۰۱۷ به ۳۵۹۷ مورد افزایش یافته است. بیشتر مهاجرانی که به ارتکاب این جرایم مظنون شناخته شده اند، شهروندان افغانستان و پاکستان می باشند. در سال ۲۰۱۷ تقریباً ۱۲ در صد کسانی که به ظن جرایم جنسی مورد بازجویی قرار گرفته اند، آوارگان می باشند. براساس گزارش اداره فدرال جرایم، این افراد شامل متقاضیان پناهندگی، افرادی که به عنوان پناهنده پذیرفته شده اند، خارجی های تحمل شده و افرادی که غیرقانونی در آلمان زندگی می کنند، می شوند.

 

جرایم جنسی

 

 کاهش میزان جرایم مهاجران

 تعداد پناهجویانی که در مخالت با قانون رفتار کرده اند به طور کلی، در سال گذشته یک کاهش جزئی داشته است. در مجموع در سال ۲۰۱۶، ۱۷۴ هزار مهاجر در آلمان به عنوان مظنون به ثبت رسیده بودند، این تعداد در سال ۲۰۱۷ به ۱۶۷ هزار نفر کاهش یافته است.

حسین ک. در راه محکمه در سپتمبر ۲۰۱۷

 

 میزان بالای جرایم در میان مهاجران جوان

 بیشتر مهاجرانی که در آلمان در سال ۲۰۱۷ مرتکب جرایم شده اند (۶۵ درصد) کمتر از ۳۰ سال سن دارند. حتی ۳۰ درصد آنان جوانتر از ۲۱ ساله هستند. همچنان در گزارش گفته شده که اکثریت این اشخاص را مردان تشکیل می دهند و تعداد زنان مهاجر در میان آنان اندک می باشد.

 

پ ن: همانطور که در مطالب قبلی اشاره شده بود، در صورتی که ساز و کار درست و همچنین مدیریت مطلوبی بر روی مسائل آموزشی توسط سازمان های مربوطه برای پناهجویان و مهاجران صورت نپذیرد، حتی جوامع بزرگ و توانمندی همچون کشور آلمان هم از ریشه دواندن جرم و جنایت توسط مهاجران و پناهجویانی که آموزش ندیده اند و همچنین با فرهنگ قدیم خود پا به این کشور گذاشته اند، در ساختار جامعه و فرهنگشان در امان نخواهند ماند.

 

 

پیام بگذارید