سازمان UNico
راهنمای مهاجران

برنامه پذیرش و بازاسکان آسیب پذیرترین پناهندگان توسط ( انگلستان )

بریتانیا

برنامه پذیرش و بازاسکان آسیب پذیرترین پناهندگان توسط بریتانیا ( انگلستان )

وزیر امور خارجه انگلستان امروز اعلام كرد كه بریتانیا به اسکان مجدد هزاران پناهنده براساس یك طرح جدید كه از سال 2020 آغاز خواهد شد ، ادامه خواهد داد.

بریتانیا قصد دارد سالانه ۵ هزار تن از آسیب پذیرترین پناهندگان را اسکان دهد.

این برنامه از سال ٢٠٢٠ آغاز می شود و برای آسیب پذیرترین پناهندگان طراحی شده است.

برنامه نوین بریتانیا محدویت جغرافیایی نخواهد داشت و از آفریقا و خاورمیانه فراتر خواهد رفت.

از سال ٢٠١۵ نزدیک به ١۶ هزار پناهنده زیر برنامه اسکان پناهندگان آسیب پذیر در بریتانیا اسکان داده شده اند.

ساجد جاوید وزیر کشور بریتانیا می‌گوید :

برنامه نوین بازاسکان پناهندگان به آن دسته از پناهجویانی که از درگیری(جنگ و درگیری) و آزار و اذیت می گریزند فرصتی برای آغاز یک زندگی تازه در بریتانیا خواهد داد.

 

بریتانیا با هدف اسکان مجدد پناهندگان ، نزدیک به 16000 پناهنده که از سال 2015 تحت حمایت قرار گرفته اند را اسکان داده.
پذیرش و بازاسکان

ساجد جاوید افزود از سال 2016 ، انگلیس بیش از سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا پناهندگان را در خارج از اروپا اسکان داده است – و این بسیار حیاتی است که ما همچنان به تلاش خود ادامه میدهیم تا به آسیب پذیرترین نفرات در جهان کمک کنیم.

من به کارهای پیشرو جهانی که تاکنون در خاورمیانه و آفریقا انجام داده ایم افتخار می کنم – اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

نماینده سازمان ملل گفت: ما از این اعلامیه انگلیس ابراز خرسندی می کنیم . تعهد خود را برای ارائه حمایت بین المللی به تعداد قابل توجهی از پناهندگان از هر کجا که نیاز شدیدتر است ، گسترش می دهیم.

 

اسکان مجدد یکی از اجزای مهم همبستگی بین المللی برای کشورهایی است که بیشترین فشار را دارند و به پناهندگان امکان بازسازی زندگی خود را می دهد.

 

در رابطه با مقاله فوق سازمان یونیکو فقط جهت ترجمه و نشر آن جهت آگاهی رسانی به مخاطبان محترم اقدام نموده و از آن جایی که اسکان مجدد فقط و فقط از طریق سازمان ملل صورت می پذیرد ، این سازمان هیچگونه سرویسی در این رابطه ارائه نخواهد داد ؛ لطفاً از تماس گرفتن و پرسش در این رابطه خودداری فرمائید. 

منبع خبر: www.gov.uk / پذیرش و بازاسکان انگلستان

پیام بگذارید