سازمان UNico
راهنمای مهاجران

خدمات سازمان یونیکو

یونیکو راهنمای مهاجران

قابل توجه همراهان گرامی، با توجه به اخبار رسیده از سایت ها و شبکه های اجتماعی در خصوص انتشار مطالب کذب با قصد تخریب وجهه این مجموعه تاکید می شود، در خصوص ارتباط این مجموعه با سازمان ملل منتشر می شود را قویاً تکذیب می کنیم.

این سازمان همیشه تاکید بر عدم وابستگی خود به ارگان ها و مراکز و اشخاص دیگر نموده است و همیشه سعی بر آن داشته که با اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن مشاوره های رایگان توسط وکلا و کارشناسان رسمی خود؛ در جهت توانمند سازی مهاجران در سراسر دنیا بکوشد.

بخشی از فعالیت های سازمان در اختیار گذاشتن اطلاعات و اخبار مربوط به مهاجرت و پاسخگویی به سوالات افراد و همچنین ارائه راهکار های سازنده در این خصوص می باشد.

لذا تمامی اخبار و اطلاعات و اسناد منتشر شده از طرف سایت و شبکه های اجتماعی این سازمان مطالبیست که با کوشش و تحقیقات فراوان از منابعی موثق گرد آوری و یا ترجمه شده و با استناد بر قوانین منتشر می گردد.

همچنین لازم بذکر است که روابط گسترده سازمان با مجموعه های مرتبط در سراسر دنیا امکان بروز بودن اطلاعات کارشناسان و وکلای این مجموعه را از قوانین و اخبار مرتبط فراهم می سازد.

این مجموعه با تاکید بر محفوظ ماندن اطلاعات و ارتباط اشخاص با این سازمان همیشه سعی بر آن داشته با رعایت کلیه پارامترهای حقوق بشری و در اولویت قرار دادن مخاطبان خود مشاوره های خود را از طریق کارشناسان مورد تاکید خود ارائه نماید.

همچنین به دلیل وقوع رخدادهای نا متعارف بایستی بحضورتان برسانیم از پاسخ و برقراری ارتباط با افراد ناشناسی که به (دایرکت) شما مخاطبان مجموعه با هدف دریافت اطلاعات شخصی و محفوظ شما و یا تخریب بی پایه و اساس این مجموعه می پردازند جداً خودداری نمایید.

همچنین از مخاطبان سازمان درخواست می کنیم در صورت رویت مواردی نظیر انتشار مطالب کذب و سوء استفاده از نام و لوگوی این مجموعه مراتب را را با ما در میان گذاشته Support@UNico-org.com و متعاقباً این اطمینان خاطر را میدهیم درصورتی که این افراد هویت و مکان مشخصی داشته باشند از طریق وکلای این مجموعه اقدامات قاطعی صورت خواهد پذیرفت.

در خصوص خدمات و قراردادها لازم به توضیح است که این سازمان با هدف کوتاه شدن دست دلالان و کلاهبرداران عرصه مهاجرت امکان معرفی کارگزاران با صلاحیت و رسمی خود را جهت انجام کلیه امور حقوقی، اقامتی و مهاجرتی با مسئولیت و نظارت کامل این سازمان را فراهم نموده است.

ارتباط کارشناسان این سازمان با مخاطبان صرفاً از طریق شماره تماس های مندرج در وب سایت و شبکه های اجتماعی این مجموعه می باشد و استفاده ازلوگوی یونیکو و بکارگیری نام این مجموعه دال بر ارتباط داشتن افراد سودجو با این مجموعه نخواهد بود.

مقر اصلی سازمان یونیکو در Via tower شهر آنکارا می باشد که کلیه قراردادهای انجام خدمات کارگزاران فقط و فقط در این محل صورت می پذیرد .

همچنین شما مخاطب محترم می توانید نظرات و پیشنهادات خود در جهت رشد و پیشرفت این مجموعه و ارائه خدمت رسانی بهتر به نشانی Support@UNico-org.com ارسال نمایید.

یونیکو راهنمای مهاجران

پیام بگذارید