سازمان UNico
راهنمای مهاجران

مهاجرت به آمریکا با انتخاب بایدن تا 700 درصد افزایش خواهد یافت

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مدعی شد در صورت پیروز شدن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ورود مهاجران به آمریکا تا ۷۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

دونالد ترامپ گفت: من به منظور تامین امنیت ملی کشور ورود پناهندگان از کشورهای تحت تاثیر تروریسم را متوقف کردم. آیا به حملات وحشتناک اخیر در فرانسه توجه کرده اید؟ در یک هفته بیشتر از یک حمله در این کشور صورت گرفت. من تلفنی با امانوئل مکرون صحبت کردم و از او درباره حوادثی که در فرانسه رخ می دهد سوال کردم.

سیاست های جوبایدن برای مهاجرت به آمریکا

رویکرد جو بایدن درمورد مهاجرت شامل تغییر سیاست های ترامپ است. بایدن به دنبال بازگرداندن بسیاری از سیاست های معرفی شده در دوران ریاست جمهوری اوباما خواهد بود.

بایدن به دنبال ایجاد راهی جهت شهروندی برای مهاجران فاقد مدرک و همچنین یک مسیر سریع برای شهروندی کارگران مزرعه است.

معاون سابق رئیس جمهور همچنین به دنبال تغییر بودجه دیواری مرزی است که در سال 2006 هنگامی که به نفع قانون حصار امن رأی داد، از آن حمایت کرد و در عوض از این منابع مالی برای بهبود امنیت در مبادی ورودی استفاده می کند.
بایدن همچنین قول داده برنامه Deferred Action for Childhood Arrivals یا (DACA) که ترامپ به دنبال پایان دادن به آن است، را دوباره برگرداند.

DACA در زمان پرزیدنت اوباما معرفی شد و اجازه تعویق اخراج افراد فاقد مدارک که از کودکی به ایالات متحده نقل مکان کرده اند، را می دهد. این عمل به تعویق افتاده دو سال طول می کشد و قابل تمدید است.

وی همچنین قصد دارد ممنوعیت سفر ترامپ که برای برخی از کشور های مسلمان از جمله ایران اعمال شده است را لغو کند و همچنین تعداد پذیرش باز اسکان مجدد را سالانه به 125000 نفر برساند.

بایدن پیشنهاد می کند که برای کاهش مهاجرت به ایالات متحده، باید علل اصلی آن را برطرف کنیم (فقر و خشونت در دنیا)، به ویژه، بایدن یک برنامه 4 ساله 4 میلیارد دلاری برای “فاکتورهای عامل مهاجرت از ایالات متحده آمریکای مرکزی” با تمرکز بر مثلث شمالی یعنی السالوادور، گواتمالا و هندوراس تهیه خواهد کرد.

پیام بگذارید