سازمان UNico
راهنمای مهاجران

دارندگان ویزای تجاری استرالیا باید مبلغ بیشتری بپردازند

و توضیحاتی در رابطه با ویزای تجاری

دارندگان ویزای تجاری استرالیا باید مبلغ بیشتری بپردازند

 

مهاجرانی که به آنها اجازه داده شده با حداقل 1.5 میلیون دلار سرمایه گذاری در استرالیا زندگی و کار کنند ، به زودی باید مبلغ بیشتری سرمایه گذاری کنند.

دولت موریسون به دنبال افزایش سرمایه گذاری برای نوآوری در تجارت و ویزاهای سرمایه گذاری است .

سرمایه گذاران در حال حاضر موظفند حداقل 1.5 میلیون دلار در ابتدا بپردازند ، که باید برای مدت چهار سال در کشور باقی بماند ، در حالی که افراد پذیرفته شده در جریان “سرمایه گذاری مهم” باید 5 میلیون دلار به بالا هزینه کنند.

وزیر جمعیت روز پنجشنبه گفت: “ما باید اتباع خارجی را که می خواهند به استرالیا بیایند و در اشتغال زایی سرمایه گذاری کنند تشویق کنیم و باید اطمینان حاصل کنیم که از این برنامه حداکثر بهره را می گیریم.

تشویق سرمایه گذاری بیشتر در مناطق رجینال اولویت اصلی خواهد بود.

 

در ادامه می خوانید…

سرمایه گذاری ( ویزای تجاری استرالیا ) در استرالیا سواحل طلایی بدون رکود اقتصادی

سرمایه گذاری در استرالیا یکی از راه هایی است که علاقه مندان مهاجرت به استرالیا می توانند با کمک آن به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن به استرالیا مهاجرت کنند.

شهروندان همه کشور های جهان به جز نیوزلند برای ورود به استرالیا نیاز به ویزای استرالیا دارند. برای اخذ ویزا، اخذ اقامت استرالیا و دریافت شهروندی استرالیا سرمایه گذاری در استرالیا یکی از بهترین روشهاست.

ویزاهای استرالیا تنوع زیادی دارند. اما برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری معمولا از ویزای 188 استفاده می شود. البته از طریق برخی ویزاهای دیگر مثل ویزای 893 نیز می توان اقدام کرد که شرایط خاص خود را دارند.

قوانین مرتبط با اخذ ویزای سرمایه گذاری را می توانید در سایت اداره مهاجرت استرالیا مطالعه کنید. یا اطلاعات کاملی در مورد آنها را در صفحه انواع ویزای استرالیا مطالعه نمایید.

سرمایه گذاری ۱۸۸- شاخه کارآفرینی

  • ویزای سرمایه گذاری کارآفرینی استرالیا مناسب افرادی است که سابقه  کسب و کار (Business) داشته و تمایل به تاسیس یا خرید و مدیریت یک کسب و کار در کشور استرالیا دارند.
  • این ویزا شامل یک دوره اقامت موقت مشروط در استرالیا است. در صورتی که بعد از دریافت ویزای موقت اولیه، متقاضی به تعهدات خود برای ایجاد کسب و کار در استرالیا عمل کند، ویزای موقت میتواند به نوع دائم تبدیل شود.
  • امکان اخذ این ویزا برای همسر و تمامی فرزندان زیر ۲۳ سال وجود دارد.
  • داشتن مدرک زبان برای این ویزا الزامی نیست. البته در صورت نداشتن مدرک زبان، متقاضی مجبور به پرداخت مبلغی به عنوان هزینه دوره آمادگی زبان انگلیسی و گذراندن این دوره پس از ورود به استرالیا خواهد بود.
  • در عمل، به خاطر شرایط نسبتا آسان، این نوع ویزای سرمایه گذاری (ویزای ۱۸۸ کارآفرینی) محبوب ترین نوع ویزای سرمایه گذاری میان ایرانیان است.
پیام بگذارید